jueves, 5 de noviembre de 2015

Cantiga



As penas do Verdegaio,   cantiga recolhida en Calvos de Randín cantada no folclore  português ,e cantada pelo  grupo galego Leilía










O do Verdegaio o do rastrastrás

quero o meu amor quero o meu rapaz

o do Verdegaio o do rustrustrús

quero o meu amor quero ben Xesús.




Vai tu vai tu vai ela

vai tu pra casa dela

vai tu vai tu vai ela

vai tu pra casa dela.



E do meu gosto

é da miña opiniao

é da madeira mais fina

da raí­z do corasao.
Vai tu...

Oh señora Ana señora Marí­a
o seu galo canta i o meu asubí­a
o señora Ana o seu galo deu
unha latadiña na cara do meu.

Vai tu...

Anubí­a i anubí­a
i anque anubí­a non chove
o meu amor está malo
anque está malo non morre.

O do Verdegaio...

Meu caño meu cañonciño
todos che chaman pequeno
a mi me pareces grande
co cariño que che teño.

O do Verdegaio...

O cariño que che teño
e mailo que che hei de ter
colle na folla dun toxo
e mar non a ha de encher.

O do Verdegaio...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comentarios: